dinsdag 15 maart 2011

Spuiten en kwasten

Vandaag eindelijk wat aan de broodnodige roestpreventie van het onderstel gedaan.
Ik gebruik Carpotech RX5 en RX10, het gaat allemaal fraai glimmen!

Intussen is er ook een soort informele offerte uit Polen binnen, van 3xE, een bedrijf dat beweert conversies van vele verschillende types auto's te kunnen verwezenlijken. Ze bouwen minimaal 5 auto's (bij voorkeur zelfs minimaal 10 stuks) van hetzelfde type om, dus dat is wat mij betreft nog even niet aan de orde. Bovendien vragen ze minimaal 15.000 euro ex. BTW, voor de basisombouw. Aanpassingen aan mijn specifieke eisen worden apart in rekening gebracht, een clausule die nog wel eens een flinke adder onder het gras zou kunnen blijken te zijn. Voorlopig denk ik dat ik het zelf beter en goedkoper kan doen.

het nieuwe chassis, vieze stinkauto op de achtergrond...





















de veerpotten er even ingehangen, dat kwast makkelijker...




















de achteras

2 opmerkingen:

  1. Wow! Dat is geen Owatrol, maar wat zit er dan in?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die RX5 lijkt erg veel op owatrol. De eerste laag RX10 is voor 50% met RX5 gemengd, er komt nog een helemaal gitzwarte laag overheen.

    BeantwoordenVerwijderen