woensdag 24 oktober 2012

DS Electrique

Het is een patroon, ik zie het nu wel. Telkens als ik iets op dit blog schrijf, begin ik met excuses dat ik al zo lang weer niks heb geschreven, of heb ik tenminste een zeer sterke neiging om dat te doen. Het is druk, druk druk, en dan kom je aan dit soort activiteiten, het op een aardige manier de belangstellende menigte op de hoogte houden, niet toe. Nou ja, zo is het dan maar.

Intussen zou het wel eens zo kunnen zijn dat morgen de laatste, loodzware, loodjes gewogen zijn en de Rijksdienst voor het Wegverkeer onze installatie definitief goedkeurt. Dat zou schitterend zijn, want er staan intussen meerdere projecten te popelen om van start te gaan. Zo zal er een elektrische HY-bus komen, er is al overleg met de heren van HY's mooi, die als geen ander deze prachtige golfplaten busjes kunnen restaureren. Met de installatie zoals die in mijn 2CV zit, zou zo'n busje goed vooruit komen, en ineens een bijzonder aantrekkelijk alternatief zijn voor de oersaaie nieuwe elektrische bestelbussen die nu te koop zijn.

En dan is er natuurlijk nog de mooiste auto ooit.
De voorlopige site staat al online: www.dselectrique.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten